idag var jag i täby (vart annars) med nilla och anna

vi hade det grymt. vi åt korv och jag kunde inte låta bli att garva typ hela tiden. till maten drack vi powerking som en kille jag känner lite grann kom och delade ut till mej och tjejerna. as snällt. tack rezgar gubben :D fast det va inte så bra att vi fick enerhidricka för nilla blir såååå speedad när hon dricker sånt. hahaah drickan verkade ganska snabbt för när vi skulle åka hiss började nilla att hoppa och jag skrek typ nått jätte konstigt när vi kom fram till vånigen vi skulle till och då stirrade typ barnen som stod där as mycket på mej :P men nu ska jag städa rummet





nu ska jag äta puss så länge :) ♥

















Kommentarer
Postat av: Lisa | foto & personlighet.

Sv. Haha om jag får vara ärlig så fatta jag inte, men aja ! xd <3

Ja, :( <3

Gjort idagdå?

2011-01-03 @ 20:52:03
URL: http://ttjalisa.blogg.se/
Postat av: Nilla

fan va bäst vi hade <3

2011-01-03 @ 21:31:04
URL: http://niillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0